Kızlar bebeğimde bir kaç gündür öksürük ve hırıltı var arada da hapsiriyor. Ateş yok keyfinde sorun yok. Bir ara doktora sormuştum. Prospan aldırdı ama geçmedi. Ben ve annem varız sadece çocuğu hafta içi doktora götüremedim çalıştığım için fakat öğleden sonra acile götürmeyi planlıyorum neden böyle oldu ki burun akintisi yok bu arada ama öksürüğü kötü