Sucukluyumurta11
ben altını; içlik üstüne polarlı pijama ayağına iki kat 1 i havlu çorap olmak üzere giydirdim,
Üstüne de yarım atlet polarlı kalın üst giydirdim mont olarak da kalın kar tulumu giydirdim ayağına kadar kapatıyor.
Şapka atkı eldivende giydirdim sıcacıktı hiç üşümemiş 😊 lahana gibi giydirdim 😂 19 aylık benimki bu arada geçen sene de çıkarmıştım hasta olmamıştı