Hanimlar bebegim 7 qylik olacak birkaç gun sonra yaklaşık 10 gündür soğuk aldı temizlik yaparken (sanirim gözden kaçırdık cocugu o kdr dikkat ettiğim halde ) iburamin zero ,parol,prospan kullanıyorum geçmek bilmedi burnu tıkanıyor izotonik uyguluyorum ama geçmek bilmedi normalde hemen dr giderdim ama çok çaresiz kaldım dışarı diz boyu kar ve hala yağıyor acayip soğuk bu halde çıkarmak istemiyorum hemde çok zor olur hast. Gitmek acaba sizin öneriniz var mı ne yapabilirim bu durumda😔