Smayts Benim kızım da 12. Ay sonunda anne sütünü bıraktı. Mamaları da sevdiremedim. Zaten herşeyi yediği için gerek de olmadı. Doktor günde 500 ml geçmeyecek şekilde inek sütü verebilirsiniz dedi eğer beslenmesini etkilemiyorsa tabii. Herşeyi yiyorsa Sorun yok merak etmeyin. Her besin grubundan düzenli olarak yemesini sağlayın, süt vermezseniz her gün kefir, yogurt, peynir verin yeterli olur😊 bizimki 19 aylık oldu bile kilosu, gelişimi gayet iyi 😊 Bazı bebekler anneyi kendi yönlendiriyor. Doktor normal demişti bana.