Kizlar selam. 3 gündür oğluma mama takviyesi vermeye başladım. Dikkatimi çeken şey şu oldu: anne sütünü çok kusuyor. Mamayi 90 cc kadar veriyorum 70 80 civari içiyor bırakıyor. Ve hic kusmuyor. Tesaduf mu bilmiyorum ama cok dikkattimi çekti.. Bide mamayi daha zevkle iciyor zaten. Beni zorla emiyor. Bu kusma sebebi nedir acaba. Bide bugun 3.gun kaka yapmadı. Mamayla ilgisi var midir acaba. Normaldede 2 gunde bir yapyordu