Ben uyku eğitimi vermiştim ama 8 aylık olunca tüm düzen sıfırlandı. Tekrar sallamaya başladım. Mecburdum yoksa yatmıyordu bile. 8 aylık olunca kalkmayı oturmayı, ayağa kalkmayı öğrenmişti çünkü. Yani ben bi çözüm bulamadım malesef duruma. Zamanla oldu. Şuan yaşına girdi ve uyku düzeni var, sallamayı da bıraktık sayılır. Ama bende emerek uyuma faktörü hiç olmadı