Levotiron kullanıp adet düzensizliği yaşayan var mi 4 gündür adetimde gecikme yaşıyorum
Kbraba hiç yaşamadım
Kbraba hayır hiç yaşamadım
Kbraba hayır hiç yaşamadım. Zaten hormonları dengeliyor yapmaz.
Kbraba ben 5 seneden fazla kullanıyorum hiç yaşamadım
…
homosapiens bir aydir kullanıyorum ilk defa gecikme yaşadım
Ne için kullanıyorsunuz
Reyhanasya guatr icin kullanıyorum
Reyhanasya bir aydır kullanıyorum çok şaşırdım ilk defa adet gecikmesi yaşadım
18 senedir annem düzenli kullanır asla öyle Bi problem yasamadım diyor
Reyhanasya ayy valla korkmaya başladım
BirAlparslanAnnesi ilk kullandığınız ay falan da mi yaşamadınız
Kbraba hayır hiç yaşamadım kaçlık kullanıyosunuz ?
Ben de yaşamadım
siyah3430 ilk ay olduğu icin yapar mi diye düşündüm
BirAlparslanAnnesi 75 mg