Merhabalar. 39 günlük bebegim var. 1 haftadır biraz hiriltisi vardı kendi cocuk doktorumuza götürdük kontrol edildi ve boğazı temiz dedi. Burnunu sürekli temizlememi söyledi bende öyle yaptım. Günden güne çoğaldı dün de aile hekimine götürdüm oda kontrol etti ciğerlerini dinledi bir sıkıntı yok dedi.. ama dün akşamdan beri öksürüğü başladı hafif balgamli gibi kuru öksürük olmadığı kesin 😔😔 ilk çocuğum tecrubesizim evde Yapabileceğim bisey var mı yoksa tekrardan doktora goturmeli miyim