Ellaynagme Sağlık ocağına 3. Ay kontrolümüz var. Doktorumuz bu ay aşı olmadığını fakat rota aşısını yaptırabilceğimi söyledi. 3. Ay kontrolünüzde neler yapıldı annişler? Rota aşısı yaptıranlar oldumu?
Fbasturk Ellaynagme biz 2 doz rota yaptiricaz birini 3.ay yaptırdık ,diğerini de yarın yapcaz insAllah 5aylik oldu ,ağızdan damla şeklinde yapılıyor ateş filan yapmaz belki azıcık huzursuz olur o kadar