Zuleyhaaa D vitaminine ne zaman başlanır ve hangisini kullanıyorsunuz kızlar sağlık ocağında verileni kullanmak istemiyorum
pilavustutavuk Zuleyhaaa 15 günlükken başlamıştık WellCare veya Ocean marka D vitaminleri temiz içeriklidir.
BirAlparslanAnnesi Zuleyhaaa önceden doğduktan 2 hafta sonra başlatılıyordu şimdi doğumdan itibaren başlatıyorlar.. ocean kullanıyorum memnunum
3children1mom Zuleyhaaa 15-20 günlükken başladım hep sidefer kullandım büyük kızıma. En küçüğe ocean kullandım
Cananby Zuleyhaaa kullanmayın iyi degıl o seker oranı yuksek kokusu agır tadı agır ocean demir ve kan damlası var kesınlıkle kullanın derım kokusu yok ıcerı temız 4ayda baslayabılırsınız trendyol dan alıyorum sureklı
iperir_bul Zuleyhaaa bebeğiniz ne kadar kaç aylık günlük? doğar doğmaz başlattı doktor bize ve atlama muhakkak kullan dedi. Sağlık ocağının verdiği demişsiniz onlar kan ilacı veriyorlar. Ondan mı bahsediyorsunuz onu bende kullanmadım.
Birkedilianne Zuleyhaaa tetrazinc canım çok güzel bitkisel içerikli doktorumuz verdi ben çok memnunum doğduğundan beri kullanıyorum