Tugbageciken büyük ihtimalle atak dönemindesiniz biraz daha sabır lütfen bebeğiniz daha çok küçük öyle ha deyince uzun uzun gece yatıp sabah kalkmasını beklemeyin.damlanın kesinlikle tamamen doğal olmadığını söyledi doktorumuz ki bende aynı fikirdeyim. Aylarca sabahlara kadar uykusuz gezdim ama damlayı kullanmayı hiç düşünmedim.