Birpasaannesi23 Normalde asla kilo kıyaslamam ama bu ara herkes zayıf diyor çocuguma sizin bebekleriniz kaç kilo dogdu ve 3 aylıkken kaç kiloyduu
Saresi Birpasaannesi23 doktorunuz normal diyorsa normaldir, çevrenizdekiler doktor değilse önemsemeyin. Doktorsa tabii ki görüşünü alın
Mimoza_cicegi Birpasaannesi23 Aynen doktorunuz iyi dedyse yoktur bir sorun benim oğlumda 6.850 Gr gelmişti son kontrolde
Birpasaannesi23 Deletedmom6262 ya doktor normal dedi ama cidden çok kişi söyleyince kafaya taktım. 3.250 dogdu küvesde kaldı kilo kaybı oldu dediler ama ne kadar bilmiyorum 3 aylık 5.700
Adasarin Birpasaannesi23 bizde 2.900 doğdu 2.700 şu hastaneden ciktik ilk ay 4000 ikinci ay 5000 kg di 2 gun sonra tekrar 3 ay kontrolüne gideceğiz kaç kilo almıştır bilmiyorum ama kusmalari çok oldu bu ay doktor hatta refluden şüphelendi umarım alabilmistir çünkü hep kustu yavrum 😔😔😔
Mamimo Birpasaannesi23 benim kızım 3830 doğdu hastaneden çıkarken 3450ye düştü 3.ay kontrolünde 5100dü ama biz covid geçirdik ve kızım çok kustu kilo alamadı sizin bebeğiniz gayet iyi korkacak bi durun yok
Birpasaannesi23 Adasarin maşallah sübhanallah seninki güzel toparlama. Umarım canım reflü çocuklarda biraz zor ya kıyamam inşallah yoktur
Seymust Birpasaannesi23 Üç ay kontrolüne çarşamba günü gittim kıızm doğumda 3050 doğdu üç gün sonraki kontrolde 2750 ye düşmüştü şu an 6450