Ay bende burda bekliyim
süt parasını aldım ama cocuk parasını almadım.
Ayrıca msj flanda gelmıyor cocuk doğduktan 1 ay sonra Ptt gidiyorsun süt paramı alıcam dıyorsun anne kimlik istiyorlar veriyorlar sonra ihmal etme canım yoksa geri iade oluyor para bekletme cok