Beyaz_cikolataa bende çok efhamlıyım annelik başka gerçekten rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin evlatlarımızı evet bıngıldağı kapalı ama az bişey tümseklik var gibi oda kafa büyüdükçe düzelir diyorum bende devamlı kontorol ediyorum kafasını ölçüyorum şükür hep yaşıtlarıyla ilerliyor ama işte bakıyorum bz 36 haftalık doğduk ama Rabbime şükür herşeyi normal ilerliyor rabbim başka dertler vermesin inşallah herkesin evledını bağışlasın rabbim