Merhaba anneler bebeğim 40 günlük ve en başından beri meme+mama şeklinde ilerliyoruz, mama olarak da sma optipra kullanıyoruz ilk ay kilo alımı iyiydi fakat son 4 - 5 gündür ishal var hastaneye gittik kaka tahlili yaptılar enfeksiyon falan çıkmadı, mamadan olabilir mi acaba başına böyle Bi şey gelen var mı? Mama sonradan bünyede ishal yapabilir mi