A_A_Annesi21 Bogaannesi merhaba, ben süt artırıcı etkisinden dolayı kullanmıştım. Yatıştırıcı etkisi var mı bilmiyorum
Kafam Bogaannesi aldım ama daha hiç açmadım iyi aklıma getirdin deneyim bende süt için olanı içiyorum da onu daha kullanmadım
Bogaannesi Kafam 😂 almayı düşünüyorum atak dönemleri mahfediyo artık biI huysuz surekli aglama krizi uykuya direnme , vermek istiyorum sakinlestiriyormus insallah bi fayfasi olur🌸
A_A_Annesi21 dilan_ecrin34 süt artırmada etkisi oldu bende. Bi kutu kullandım şu an kullanmıyorum. Yatıştırıcı etkisi var mı bilmiyorum
lalbg Bogaannesi daha 3 aylıkken uyumamasından kriz geçirdiğim bir anda anason çayı verdim. Milletin çocuğunu 1 tatlı kaşığı anason çayı bayıltıyomuş neredeyse yarım çay bardağı içirdim. Ne oldu peki ? Hiç uyumadı😂