Arkadaşlar merhaba benim ergenliğimden itibaren sıkıntısını çektiğim adet düzensizliği var sebebi de polikistik over..gitmediğim doktor kalmadı ama hepsinin çözümü doğum kontrol hapı bunlarida kullanmak istemiyorum , 3 4 ayda bir adet görüyorum bu durum beni çok yıpratıyor ,baş dönmesi denge kaybı halsizlik ..aranızda bu durumu yaşayıp doğal yollarla çözüm bulan var mı yada başka bi önerisi olan ..şimdiden teşekkürler