Bilge12
ben tüm yazılanları okudum.
Bize de baslayalım demişti doktorumuz ama ben 6. Ayı bekledim. Sorun olmayacagını soyledı.
Keza iyi ki diyorum cunku su an 10. Aya gidiyoruz cogu gıdayı kakasında tüm buluyorum.
yine de siz bilirsiniz tabi :)
meyve tadımını cok sonra yapın. Keza meyve tadını alan sebzeyi zor yiyiyor.
Sevgiler