Beyaz_cikolataa Kızlar hayırlı geceler 2.5 yasinda kızım var.Dün gece rahatsizlandi ateşlendi bugün kalktığında ise ağzım acıyor diyip birsey yemedi.Hastaneye goturduk boğazı iltap almış dediler ilac verdi eve geldik.Birkac saat geçince kafasini gösteriyor acıyor diye ve arada kulağını gösteriyodu (yine ateşimiz devam ediyor)Kulağına baktim neredeyse sarı sarı iltapdan kapanicak.Doktor antibiyotik verdi yarin da kulağını göstermeye götüreyim mi yoksa antibiyotiğe mi devam edeyim. VEE asil Kafama takılan şu kulak ve Boğaz ağrısı baş ağrısı yapar mi😔
Yerfistigininannesi Beyaz_cikolataa kiyamam kuzuya allah sifs versin bi iki gun guzel ayni saatlerinde antibiyotik icirin düzelir inşallah kulak ve bogsz ağrısı zor baş agrisi yapar elbette
Siret Beyaz_cikolataa Keske yanında bir de kulak damlası verseydi ağrısını daha hafifletirdi kulak ağrısı çok zor daha yeni kızım atlatıyor çok sancı ağrı ateş yaptı Beyaz_cikolataa ah yavrum çok geçmiş olsun inşaallah tez vakitte sağlığına kavuşur yarın inşaallah gidersiniz tekrar
Beyaz_cikolataa Yaklaştirdigim için boyle duruyor ama baya ileride.Kulagini cekiyor ve başım acıyor diyor😔Kulak ağrısı ,bogaz ağrısı, baş ağrısı yaparmi acaba
Yerfistigininannesi Beyaz_cikolataa ateşi için ayak alttina limon sürün iyi gelir inşallah biraz masaj yapin çocuk oluncs insan çaresiz kalıyo
Beyaz_cikolataa Yerfistigininannesi amiiiin tüm çocuklara Rabbim şifa versin kimseyi evladıyla imtihan etmesin.Çocuk hasta olunca daha zor😔
Beyaz_cikolataa Yerfistigininannesi yaa yapar dimi bende kafama takıyordum bu çocuk niye kafam agriyor diyor diye taki kulağını görene kadar😔
Beyaz_cikolataa Siret yaa doktor kulağına bakmadi aslinda bizde bakmadik.Cunku surekli agzini gösteriyor yemek yemiyordu boğaz sandik.Ki aslında boğazında da iltap varmis.Kulagini eve gelince göstermeye başladı 😔
Beyaz_cikolataa Kulak ağrısı başina vurduğu için mi kafasini tutuyor başim acıyor diyor kii.😔cok kafama takildi cok
demirkof Beyaz_cikolataa Ben de hastayım boğaz ağrısı ve kulak ağrısı şikayetiyle doktora gittim ve baş ağrım da vardı. Yapar yani merak etmeyin antibiyotik başlamışsınız zaten. Çok geçmiş olsun🙏🏻