Bebeğim hiç sevmiyor calpolu ve ne zaman icirsem boğazına takiliyo nefes alamiyo dakikalarca uğraşıyorum hep böyle o yüzden bugün calpolu 1 çay kaşığı kadarını bir kaseye koyup çok az su katıp biraz koyulugunu acitirip öyle içirdim böyle yapmam bişey olurmu sizce zaten ilaç içtikten sonrada su veriyoruz aynı şey gibi düşünüp yaptım ama bilemedim bir sorun olurmu sizce