Ayse92 Malum kızlar çok uykusuz yorgun bitkin oluyoruz vitaminler olmasa hastanelik bile olabiliriz bunun için emzirirken kullandğınız vitaminler nedir
tostikinannesi Ayse92 Merhaba (i mom latte )diye bir vitamin takviyesi var.Hem anne bedenindeki eksik vitamini tamamlıyor, hem de anne sütünün kalitesini artırıyor.Ben kullanıyorum tavsiye ederim 😊Biraz pahalı ama içerisinde 60 kapsül var zaten 🤗
Umutfaik Ayse92 ben hap kullanmıyorum. Beslenmeme dikkat ediyorum. Sebze,meyve ve su olarak bol bol tüketiyorum her şeyden.Tabi gaz yapıcı besinleri tüketmiyorum. Bebeğimde gaz olduğu için
Ellaynagme Bana doktorum hamileligimde kullandıgım decavite devam edebilcegimi soylemişdi ve oyle yapıyorum
Ayse92 Ellaynagme bnde onu kullandm ama sağlık ocağı ücretsiz olarak 2 kutu verme hakkı varmş snra vermiolar onu şimdi bitmek üzere başka bişeye başlayim dedm
Ayse92 Umutfaik ama bi süre snra saçlarmz dökülüo hormonlardan dolayı en azından bi nebze olsn azaltr enerji verr
Umutfaik Ayse92 bilmiyorum doktorum gerek duymadı vitamine. Tekrar kontrolüm olacak o zaman gittiğimde daha detaylı görüşücez ihtiyaç varsa verir diye düşünüyorum 😇