BusraemecA Gazdan başımız dertte mamasınk değiştirmeyi düşünüyorum internetten baktkk similac mamayı öneriyolardı kullananlar varmı ? Veya önerebilceğiniz herşeye açığım 😩😩😩
A_A_Annesi21 BusraemecA ben emziriyorum o yüzden mama bilmiyorum ama gasicon gaz damlası kullandım kendim sütünden bebeeğr de faydası oldu gaz sorunumuz olmadı. Belki sende fayda görürsün dene istersen
birmelekannesiiio BusraemecA Bebeğim doğduğunda aptamille başladık inanılmaz gaz yaptı SMA optiproya geçtim doktor önerisiyle o kadar memnun kalmıştım ki kesinlikle tavsiye ediyorum bebeğinize deneyin bu mamayı eğer bi sorun olmazsa kullanmaya devam edin sindirimi kolay bir mama kucağıma aldığım anda gazı çıkıyordu. Mamayı birazda bebekler kendileri belirliyor iyi gelirse kullan bence bize kabız falanda yapmamıştı ayda 1 kg alıyordu
Go_ya_sa BusraemecA bizde hipp combiotic kullaniyoruz gaz sorunumuz yok ama bebekten bebege degisiyor
Asillburcu BusraemecA 5.ayından beri similac kullanıyorum şuan 15 aylığız hiç bir sıkıntı yaşamadım gaz problemi yapmadı mama bizde