Zeynep-hazar merhaba, sarılığı bizde yaşadık. Limit sınıra yükseldiğinde bir gece hastanede yattı. Limit 18 küsür Dü hatırladığım kadarıyla. Daha bir Haftalıkken bir gece ayrı kalmıştık çok üzülmüştüm. Ertesi gün 10 lafa düşmüş halde aldık bebeğimizi. Artık daha iyiydi en azından emme gayreti vardı am tam iyikeşmediği için mama desteği verdik biz. Kesinlikle bu süreçte mama vermekten çekinmeyin.