Annee20 Kızlar merhaba Philips avent biberon ve lansinoh biberon ikisinide kullanıyorum. Ama şimdi büyük biberona grcecigim bebeğim 3 aylık sizce lansinoh büyük biberonmu yoksa avent büyük biberonmu almalıyım katarsz kaldım. İki biberornumda begeniyorum.
Emineg35 Annee20 kesinlikle lansinoh. Avent akıtıyor gereksiz ağır. Bi heves aldım ama kullanamıyorum. Lansinoh daha uygun fiyatlı
Annee20 Emineg35 ya evet aslında avent bende de ilk başlarda akitiyordu ama şuan yok galiba doğru takamiyoruz basligini
Emineg35 Annee20 belki de. Ben set almıştım ama hiç memnun kalmadım. Takınca diş atlıyor herhalde. Akıtıyor. Lansinoh çok daha kaliteli bana göre
Korayyy Annee20 avent güzel ama biberon ucunu bulmak zor ben bunun için değiştirdim alırken dikkat et çevrende bulursan al