Geceleri sürekli gözleri kapalı ağlıyor.. bazen poposunu kaldırıyor gaz masajı yapıyorum rahatlamiyo kivraniyo sanki.. ateşini falanda olcuyorum.. kabız olmasın diye kuru kayısıyı suyla robottan çekip iciriyorhm… Baktığım zaman ağlaması için sebep yok ama ağlıyor gece boyu ara ara nedendir beşikte korkuyor mu diye ortamizda yatırıyoruz yine aynı sonuç