Buseennar Kızlar 1 ay önce normal doğum yaptım fakat o bölgede sanki gaz var kabarcık gibi sürekli her hareketimde o gaz orada bazen gaz çıkarmışım gibi seste geliyor normal mi sizce umarım anlatabilmişimdir böyle ıslakmış gibi anlamadım1 aydır böle
Baharaktas23 Buseennar 7 ay oldu dogum yapalı bende de vardı egilip kalkarken çıkıyordu çok sesli çokıcak diye çok utanıyordum kendiliginden geçti yeni diye öyle endişe etmeyin gider
NesliElisa Buseennar benim bekarken de vardı o ses evlendim yine vardı doğum yaptım hala var alıştım arada bir gidiyor geliyor 🤣 ben alıştım eşimde normal karşılıyor🤭
Prettymom Ben de yaşadım aynı sıkıntıyı 50 gün oldu doğum yapalı doktorum normal daha toparlanmadın vajinanda genisleme oldu ondan dedi. Kegel egzersizi yapıyorum bol bol.