babyandmom1 bebeğinizi emzirmiyorsanız melisa çayı koyup ılık bi duş alın , ve eğer yapabiliyosanız rutin yürüyüşler yapın çok iyi gelir bnde bazen çok daralıyorum bebeğim daha çok küçük hemen ılık bi duş almaya eğer yapamıyısam balkona çıkıp nefes alırım, bebeğimi düşünüp herşeyin yoluna gireceğini tekrarlarım❤️Hatta gidin bebeğinize sarılın daha iyi sakinleştirici bilmem 🥰🥰