Fulyaalin Minikk41 benim de 1 ay sonunda göğsüm yumusakri ama 11 buçuk ay emzirdim ebeler de bana süt yaglaninca meme yumuşar demişti. Sert meme de ön süt birikir yumuşak olması sütün yağlı olmasından demişti 6 aydır emzirmiyorjm hala sütüm var 🤷