Ssay her bebek aynı değil bana da ilk 3 Aydan sonra düzelir dediler çok şükür 2 ayına girdi hemen düzeldi sizle ben bir miyim ? Yada sizle kardeşiniz aynı mı ? Yada bir arkadaşınız diğer arkadaşınızla aynı mı ? Herkesin ayrı bi karakteri olduğu gibi her bebeğin de bi karakteri var başka bebeklerin yaşadığı olumlu olumsuz hiçbişeyi kendi bebeğiniz üzerinden değerlendirmeyin 🥰 böyle düşündükçe daha rahat olursunuz 🙏