Hanımlar kızım 7 buçuk aylık cok mizmiz ve huysuz yanindan ayrilmami istemiyor ne yemk uapabiliyorum ne yemk yiyebiliyorum görüş alanından çıktığım zaman başlıyor kendini yirta yirta ağlamaya hatta bazen arkamı döndüğümde agliyor ne yapacağımı şaşırmış durumdayım sürekli ilgi istiyor surekli kucak istiyor kucağa alınca ilgilenince susuyor ama bu mümkün olmuyor surekli yapmam gereken işler oluyor ne yapmalıyım nasıl kendi kendine oyalanmasini sağlamalıyım önüne oyuncak koyuyor sevdiği şeyleri koyuyor yok ilgilenmiyor bni görünce hemn agliyor görmeyince qgliyor surekli agliyor ne yapmam gerek şimdiden teşekkür ederim