Merhaba anneler bebeğim 7 aylık şimdiye kadar anne sütü ile beslendi emzik ve biberon tutmadı. Ancak işe başlayacağım bu sebeple sizlerin tavsiyelerinize ihtiyacım var. Avent ve chicco nun biberonları var evimizde. Yeni başlık mı almalıyım , biberon mu? Suyu bardak ile içiyor. Alıştırma bardağı ile dişlerini kaşıyor sadece