Oğlum da 21 aylık ve hastalanınca ilk bi kaç gün iştahsız oluyor başta üzülüyordum artık hiç zorlamıyorum.Normalde yoğurdu sever ama o dönem onu da istemiyordu.Denemek için Activia çilekli yoğurt vermiştim onu az da olsa yemişti o dönem.Çocukların hastalık dönemi zorlu oluyor ne yazık ki ama atlatılıyor içinizi ferah tutun.Geçmiş olsun