mervedmr Kızımdan önce penti lotus kullanıyordum. Emzirme süreci başlayınca emzirme sütyenleri kullandım. Emzirmeyi sonlandırdık ama suan eski sütyenlerimde rahat edemiyorum 🤷🏻♀️ Önerebileceğiniz marka ve modeller var mıdır?
nilisko mervedmr Penti lotus vazgeçilmezim diyebilirim. Suwen denedim telleri çıktı hemen. Dagi de kaliteli ama şu emzirme işi sonlanınca koşa koşa pentiye gidicem
cottoncandy Penti modal kaplı sütyen kullanıyorum. Kabını çıkararak kullanıyorum şu an emzirme sütyeni yerine. O kadar rahat ki. Ama toparlayıcı değil tabii.
mervedmr cottoncandy evet şimdi baktım ona da . Dediğiniz gibi çok rahattır ama birazda toparlamasını istiyorum. Teşekkürler
Bebek61 mervedmr ben yıllardır kotonun südyenlerini kullanıyorum aşırı rahat çok da kaliteli uzun yıllar gidiyor
LarininAnnesi mervedmr Kesinlikle h&m’in dikişsiz pushup sütyeni. Bu şekilde aratıp modeline bakabilirsiniz. Emzirme sütyeninden sonra hem rahat edebileceğimhem de toparlayıcı denemediğim marka model kalmamıştı. Onlara para harcayacağıma bunu alsaymışım keşke dedim.
mervedmr LarininAnnesi Prensescilek H&M cok rahat gözüküyor. Model olarakta güzel. H&M den alacağım teşekkürler 🌺
Prensescilek mervedmr valla ben Pentiden de aldım HM de de .Hatta lcw de ve suwende. Kesinlikle en iyisi H&M .6 sene önce aldığım hala tertemiz .Ama diğerleri telleri çıktı, eskidi .
LarininAnnesi mervedmr çok memnun kalacaksınız🎀 Tel olmayışı çok rahat ettirdi, görüntüsü de estetik yaptırmışım gibi duruyor 😄😄
Ftmsrt mervedmr bende lotus kullanıyordum şimdi emzirme sütyeninden vazgeçemiyoruz diğerleri çok rahatsız ediyor mecbur çalışırken takıyorum lotusu ama eve kendimi atar atmaz ilk onu çıkarıyorum bende bakayım sayfaya 😌