Emdikten sonra bi de sağdığınız için sütünüz çoğalıyor bebek doyacağı kadarını aldığında çoğalan sütünüz yine memede kalıyor öyle bi kısır döngüye girilmiş o yüzden sağmayı azaltarak bırakın bence mastit geçirmiş biri olarak söylüyorum sütünüz çok da artmasın varsın bebeğiniz istediği kadar emsin