Rumeysa97 bu aylarda meme reddi yaşanıyormuş. Ben de üçüncü ayına girdiği zaman yaşamıştım. Burnu tıkalı olabilir, gazı olabilir ya da bir ağrısı olabilir önce bunları bir gözlemleyin. Burnunu açtıktan sonra emiyordu benim oğlum. Bir de uykudan uyanır uyanmaz ya da tam uykuya dalacağı zaman memeyi verin belki öyle de tutar. Bir de artık emme refleksleri iyice güçlendiği için emme süreleri kısalıyor. Kilo alımında sıkıntı yoksa 4-5 dk emdiğinde bile doymuş olabiliyor. Memeyi sürekli teklif edin pes etmeyin, sabırlı olun.