Merhaba hanımlar bugün bebeklerinize neler yedirdiniz? Kaç öğün veriyorsunuz ? Neler yedirdiğinizi , kaç öğün verdiğinizi ve kaç aylık olduğunu yazarsanız bizlere de fikir olur 😇
Ben başlayayım 14 aylık kızım
Sabah : Pankek , zeytin, keçiboynuzu özü ceviz mandalin suyu
Öğlen : Tarhana çorbası yoğurt
Ara öğün : Kuru üzüm
Akşam : Köfte yoğurt