Minikuzu Gizemcaglar01 ben aylık almıştım. Sanırım toplu şekilde raporun bitiş tarihinden sonra bodro hazırlandıktan hemen sonra sgk ya bildiriliyor 1 hafta içinde yatmış olur
Esoo1984 Gizemcaglar01 Bir hafta falan içinde yatıyor e devletten iş göremezlik raporu olarak bankaya gönderildi yazıyor ise paranız hazır demektir ben iban tanımladım direkt hesabıma geçti ptt ye görmeyle uğraşmadım