Tugbaaada Merhaba bebegim 3 aylık göz kontrolünde hiç bişey çıkmamıştı güzel demişti doktor ama 3 aya girdik Bi gözü kısık bakıyo bu durumu yaşayan varmı
abnztb Tugbaaada bir sorun olduğunu görüyorsanız dördüncü ayında tekrar bir göz doktorundan randevu alıp gidin bence. Altıncı aylarına kadar gözlerinde sıkıntı olabiliyormuş ama eğer dördüncü ayına kadar sıkıntı geçmemişse o zaman getirin diyor doktorlar.
cekoslavakporseleni Tugbaaada benim oğlumun fotolarda bile belli belli bir aya kadar sanki bir gözü küçük gibiydi. Fotosunu çekince iki göz birbirinden farklı duruyor değil mi? Sanırım 6.aydan sonra düzeldi bizim. Şu an ikisi de eşit ve gayet normal.
Tugbaaada abnztb 4 ayda oldugunu bilmiyordum son zamanda çıktı 2 aylık kontrolünde hiç bişey yoktu doktor şaşı felan görebilir 7 ayına kadar normal dedi ama bu sası bakmak degil Bi gözünü hafif kısarak bakıyo bazen suan 3 ay 10 günlügüz
Tugbaaada cekoslavakporseleni ayy aynen öle normal bakınca bişey görünüyo pek belli olmuyo da resimde felan Bi gözünü kısıyo diger gözünü açıyo bende korktum ama yinede Bi göz doktoruna götürücem