Kartanesifts İyi akşamlar 2 aylık bebeğim var. Zeka kartlarından almak istiyorum. Hangi marka iyi ve set olarak mı aldınız?
nilisko Kartanesifts ben kanz markasının almıştım görsel kartları vardı içinde siyah beyaz ve renkli olarak hem kaliteli hem de uygundu fiyatı ama şimdi nedir hiç bilmiyorum
Seyma_29_ Kartanesifts sevgilibebekten almıştım erken uyarım ve set halinde hayvanlar, yiyecekler, eşyalar olarak. Kaliteleri çok iyi