aysee-gul58 Merhaba arkadaşlar 18 aylık oğlum var baş çevresi 46 cm çıktı doktor küçük dedi böyle olan var mı
koalaninannesii aysee-gul58 allasen kafamız kaç santim şuan merak ettim ölçen varsa bu aylarda yazsın bende merak ettim. Sizce nasıl görüntü olarak diğer yaşıtlarıyla dikkat ettiniz mi
mervedmr aysee-gul58 kızım 4 ağustos doğumlu baş çevresi 2-3 hafta önce 48cmdi. 46da az değil bence. Persentil değerler arasında gözüküyor 🤷🏻♀️
aysee-gul58 MelekSubasi 34.5 mis geçen aşı kartına baktığımda görmüştüm özel bir hastanede doğum yapmıştım bana neden söylemediler normali 35 miş yani kafası küçük doğdu diye neden belirtmediler
MelekSubasi aysee-gul58 Bebeğinizin gelişiminde sıkıntı var mı dış görünüşü farklı mı? Yani 18 aylıkken 11.5 kilo 86 cm baş çevresi 46 idi. İlla ki 35 cm başcevresi ile doğacak bebek diye bir şey yok ki.
Emir123ali aysee-gul58 hiç korkma canım gerçekten için rahat etsin istiyorsan başka doktora da götür ama normal yani nekadar oulcuk 20 aylık baş çevresi 47.8 kilo 11 erkek bebek boyuda 89 santim
MelekSubasi aysee-gul58 Nasıl normali o kim dedi 35 normal diye ki. Oğlum 32 cm baş çevresi ile doğdu. Bebeğinizin baş çevresi iyi şuan.
2guzelinannesi aysee-gul58 iki kizimda 31 cm dogdu sonrasindaki buyume onemli ayina gire nasil oldugu onemli. 35 ortalama
minikmelegimmmm aysee-gul58 33 cm dogdu kızımın bas cevresı kendı de cok küçüktü ama su an koca kafa 😃 alakası yok bas cevresı küçük dogmamıs
aysee-gul58 MelekSubasi internetten okumuştum birde erkek bebek olduğu için bizimki erkeğe göre küçükmüş dediler
aysee-gul58 MelekSubasi ayy içim nasıl ferahladı varyaaa♥️ Bizimkinin değerleri de aynı peki şuan kaç aylık Rabbim size bağışlasın hepimizin evlatlarını korusun
MelekSubasi aysee-gul58 Şuan 3 yaş (35) aylık küçük ama genetik bizde ki. Öyle yok başı 35 cm olacak boyu bu olacak diye bir şey yok canım. Bir başka doktora göster istersen çocuk nörologuna için daha rahat etsin.
aysee-gul58 MelekSubasi aslında eşiminde benimde kafalarımız büyük değil bizimkide öyle olabililir bir daha ay tekrar kontrolümüz olacak bakalım hayırlı sonuçlar alayım inşaAllah
2guzelinannesi aysee-gul58 baktimda simdi kiz ise 25 lik dilimde buda normal kabul edilir erkek ise 10 luk dilimde buda bakilir gelisimine tetkikler yapilirmis ama bence genetiktir sizin esinizin nasil
aysee-gul58 2guzelinannesi eşimin kafa yapısıda küçük aslında eşimin tarafının geneli böyle büyük baş yapısına sahip değil