Badelikom1 Kızlar kızım 20 aylık oldu saat 9 bucukta uyuyor yatmadan önce aptamil içiyo 210 ml kadar bunu ne zamana kadar vermem gerekiyor ve aptamille mi devam etmem lazım yoksa başka çocuk sütlerine mi geçmem lazım bilgisi olan var mı
Banu_alper Badelikom1 benim oglumda mama yiyor 18 aylikti gunde iki kere veriyordum doktora sordum kesme 2 yasina kadar vitamin aliyor oradan dedi kesmedik simdi kardesi oldu istesemde kesemiyorum mama diye yikiyor ortaligi 27 aylik oldu yatarken iciyor bakalim nasil kesicez yani birden kesilmiyor zaten ufak ufak baslayim bir aksam verin bi alsam vermeyin arayi acin sonra zaten 1-2ayda anca biter yemek yemesinde sikinti yoksa
ikizerkekannesi Badelikom1 ben 2 yaşa kadar verdim hatta 2 yaşında covit oldu sonrasında bronşit vs derken 25-26 aya kadar verdim şuan 27 aylıklar artık vermiyorum maddi imkanınız varsa 2 yaşa kadar verin bence
Badelikom1 Ftmrv yok uyanmıyor vermesemde aramaz çok şükür güzel yemek yiyo 15 kilo falan olmuş ama ben yinede veriyorum verince içiyo çünkü ama bi zararı olur mı acaba ondan sordum
Badelikom1 Banu_alper yok yemesi içmesi çok güzel kilosuda gayet iyi vermesem aramaz yatar ama ben kıyamıyorum verinde bitiriyo çünkü ama ne zaman kesmek lazım diye merak ettim
Badelikom1 Ayla-T bende düşünüyorum ama hani bi zararı var mı acaba birde mamayla mı devam etmek lazım yoksa çocuk sütleri falan var ya onlardan mı vermek lazım
Zey66 Çocuk devam sütlerin e geçebilirsiniz ben bı kaç kutu ondan verdim sonra normal süte geçtik her gece yatmadan 1 bardak iciriyorum 27 aylık kızım
Badelikom1 ikizerkekannesi ben de 2 2 bucuk yaşına kadar vermeyi düşünüyorum çok şükür maddi imkanmz var da bazen diyolar büyüdü hala veriyomusun gece rahatsız eder falan acaba bi zararı var mı diye merak ettim
ikizerkekannesi Badelikom1 sanmıyorum yeğenimde 2.5 yaşına kadar içti cocugunuz içiyorsa verin banada diyorlardı 2 yaş olucak artık verme vs diye ma içinde bir sürü vitamin var alabildiği kadar alsın
Arencik Halen gece de veriyorum kesemedim bir türlü ama tamamen bırakmak istiyorum 2 yas olcak martta 🤦🏻♀️