Bebek ne zaman huysuz ve huzursuz olsa ağlıyo olsa veya uyumuyor olsa hemen atak haftası.. doğru bulmuyorum. Arkadaşlar bu bebek. Her gün ve her saniye büyüyor. Birşeylerden memnun olmaması ve ağlaması normal değil mi:) ha benim bebeğim bu atak belirtilerinin hiç birini göstermedi hiç bir zaman. Ama formda gezerken görüyorum herkes her ağlamayı atağa bağlamış. Her bebek aynı olmak zorunda da değil. Lütfen artık insanları korkutmayı bırakın. Daha yeni başlıyosunuz, daha iyi günleriniz, atak geldi, atak gitti, atak koşuyor, atak ve atak.. bırakınız efendim. Bebenize odaklanın. Bir ben miyim böyle düşünen?