Berenikom aybikreis bnm baban da 5 ay önce falan bu şekilde bir baza başlık yatağı 4 kusure aldı. Yatağı falan inanılmaz kaliteli. Bence fiyat normal. Hayırlı olsun
AgentMom aybikreis geçen sene İstikbal’den 100*200 ü yatak başlık baza 1300 e aldım. Bence çok. Şuan fiyatlar arttı ama yinede çok
Kaderlmc aybikreis valla canım aslında şu piyasaya bakacak olursan normal bir fiyat marka almışsın sonuçta ve biz bebek odası bakarken 6-7 ay önce mobilyacı kendi gösterdi %40 zam geleceğini ki şuan üstüne üstüne her gün artıyor he belki az bi fiyat farkı vardır ama fazla olacağını sanmam. Hem aldığım yatağa göre de değişiyor yataklar da hep kalite kalite biri bir alt kalite ister 3.500 öder biri daha kaliteli ister 5.500 öder ki elden 20 taksit diyorsun en az 3-5 ay sonra zaten bu fiyata alamazsın Gayette güzelmiş valla güle güle kullanın 🌼
Gulkizim aybikreis ben 2 yıl önce yataştaki en ucuz yataklardan birisine 2000 tl vermiştim sadece yatak üstelik. Bence iyi almışsınız
oyoyoyyedibeni aybikreis ben evlenirken yatak baza baslık 4 bine almıstım 3.5 sene once neredeyse 4 olacak siz bu piyaasa da cok cok iyi almıssınız, ben kazıklanmısım onu anladım simdi uyku tutmaz 🤣🤣
Gulumseyememdedim aybikreis taksitle ev eşyaları satan bi yerde 3 yıl boyunca çalıştım peşin fiyat derler ama üzerine fazlaca koyarlar özellikle vade uzunsa. Ürünlerin normal fiyatını bilmiyorum ama genel olarak almadan önce araştırmak en iyisi 👌 almışsınız hayırlı olsun demek düşer🌸
aybikreis Gulumseyememdedim Koyacak elbette kazanabilmesi için yani ona rağmen mi yüksek diye sormak istedim ama normal bence ben ikna oldum ☺️
aybikreis Rikaa Modadan haberim yok ☺️ Genel olarak herkesin aldığı şeyleri alma huyum da yoktur bu seneninkini alsam sene demode olacak neticede. 15 20 sene kullanmayı planladığım ürünün modadını koruyamam. Aldım artık napim ya fiyata bakarak aldım sayılır hem 😁
Rikaa aybikreis moda olarak degil de kahverengi yerine beyaz gri antrasit tarzinda secerseniz ya da dogal ahsap, hicbir zaman modasi gecmez bir mimar tavsiyesi😊 ayrica fiyati cok cok iyi, o fiyata sadece yatak aldim ben istikbalden gecen sene
METEHAN28 aybikreis Bence normel takılmayın sagliklı günlerde yatın.herseye yüzde yüz zam gelmiş.uzun süredir ilk defa market ve magza gittim.en uygunu bim diyebiliyorduk.bimde fiyatları gorünce kalbime incekti.😊
birkupalatte aybikreis Bana biraz pahalı geldi🤔 Bir de bu yatakları ne diye bu kadar yüksek yapıyorlar ya