aybikreis Baza+Başlık+Yatak 190×90. 4750 tlye aldım. Peşin fiyatına 20 taksit yaptılar. Alfemo royal yatak. Sizce iyi bir alışveriş mi yapmışım kazıklanmış mıyım?
BirAlparslanAnnesi aybikreis almışsın artık boşver napacan 🙈😂 ağız tadıyla kullanın çok güzel görünüyor
H12345 aybikreis ablam bir kaç ay önce bellonodan tüm bunları 2 bine aldi . Hadi yeni fiyat olsun zam geldi diyelim. 2.5 yada 3 olsun 5 bine yakın fazla değil mi sence
Deletedmom0099 aybikreis ekimde 2000 liraya aldık baza başlık yatağı. şuan aynı yerde 3000 diye biliyorum pahalı geldi bana ama almışsınız artık
aybikreis BirAlparslanAnnesi Teşekkür ederim ☺️ eşim internet fiyatlarına bak diyor bulamadım da aynı modeli içimizi ferahlatmak istiyoruz 😁
aybikreis H12345 Bilsem sormazdım çünkü her an fiyat değişince demek ki böyle olmuş diyip tamam diyoruz. Bize de normal de fiyatı 8 bin civarı,sadece yatak 3,5muş kampanya dönemi diye tanıttılar ay inşallah kazıklanmamışımdır
Rizeli53 aybikreis 20 taksit mi hiç bi yerde 20 taksit yapılmıyor ki çevrem de çokca avm var en fazla 15 e kadar yapıyorlar geçmiş olsun sana
aybikreis Rizeli53 Neden geçmiş olsun aldığım yer güvenilir bi mağaza yıllardır alışveriş yapıyorum şimdi al 6 ay sonra 36 ay taksitle ödeme dahi yapılıyor. Size denk gelmemiş ☺️
Berenhanim aybikreis babamlara bambiden buyuk yatağı sadece 4000 e ne almıştık gayet iyi bi alışveriş olmuş
aybikreis Berenhanim Dimi ya bize de sadece yatak 3,5 baza ve başlıkla kampanyalı dediler. İçim rahatladı biraz
SeninAnnenBirMelektiYavrm aybikreis iki ay once aldim bende baza yatak başlık pocket yaylı yataş yatak 120 200 ölçülerin de 4200 e aldım
H12345 aybikreis almışsın birkere canim orası ayri. Modeli yatağı vs bilmem ne fark ediyorsa biz bilemeyiz ama aldıklarımiza ve bizim markalara göre bakarsak pahali gibi geldi bana. Kampanya diye verdikleri hiç bir ürün bana göre oan kampanyada değil. Bende oğluma beşik alırken ÇILEKTENn yarın son gün yoksa şu fiyat diyup aldirdilar ürünü begendim diye. Bir hafta sonra hem mağazada hemde İnternet’e yazılı olarak koyulmuş kampanya hala aynı idim bunlar birer müşteri ikna etme çabası. Bunuda niye anlattım bilmiyorum üzülmen için değil 😊😊😊😊
Belond aybikreis adamlar ticaret yapmis adi ustunde ticaret pazarlama yetenegi gerektirir. Bu 4750 lira asla pesin fiyat degil bi kere. Pesin fiyata taksit yapiorum demis sana, senide cezbetmis. Ama 2 yillik taksitli fiyati bu. Ben fazla buldum bacim. Sen bilirsin genede
aybikreis eymenzeynep Tek kişilik ama şu an bi çocuk odası almaya kalkınca yatak baza dolap masa falan 10den aşağı olmuyo yani fiyat bölünce normal sanki ya. Her gün zam geldiği için kimse emin olamıyor da
aybikreis H12345 Böyle satış hilelerine ben de denk geldim ama şöyle peşin fiyatına 20 taksit ve elden ödemeyle aldım. Bu bizim için kolaylık sağlıyor. Kendimi motive ediyorum şu an aferin bana ucuza almışım 😁