honeysmom Kızçelerr sezeryan sonrası lazere giden var mı?? Ben doğum yapalı 2 ay 10 gün oldu bi kaç ay sonra lazere gitmeyi düşünüyorum ama dikiş yerime lazer değerse ve canım acırsa diye bi korku var içimde. Yaptıranlar var mıı??
Nazli-brfin5121 honeysmom lazer bende çok istiyorum ya doğumdan sonra. İnşallah tecrübeli arkadaşlar yazar ✍️
Elizya17 honeysmom doğumdan 4 ay sonra gittim ilk 2 ay da oraya atış yapmadık yani 6 aydan sonra oraya atış yapıldı canım acımadı extra
Mervexxx honeysmom Merhaba. Ben gittim ama kabul etmediler 3 buçuk ay oldu doğum yapalı. Emzirme dönemin bitince gel dediler. Bende çok istiyorum gitmeyi.
KubrAden honeysmom ben bebeğim 3 aylıkken gittim emziriyordum sıkıntı olmaz denildi olmadıda zaten dikişin olduğu yerde kıl olmuyor ve öyle çok bir acısı da yok