Sibellce Katun Ben 60 dereceye atıyorum , ve uzun programda yıkıyorum,ön yıkama ve ilave durulama muhakkak yaptırırım …Sertlik oluyor evet yumuşatıcı da kullansan sert oluyor bazen ,güneşte çok bekletmeyeye çalışıyorum , yaz güneşi sertleştiriyor
nilisko Sibellce Hayır, yumuşatıcı gözüne yumuşatıcı koyuyorum normal şekilde. Makinaya çamaşırları attıktan sonra beyaz sirke döküyorum içine hem sararmıyor hem de sertleştirmiyor. Perdelerimi yıkarken de karbonat koyuyorum biraz sirkeyle bembeyaz oluyor