Melekannem Oğlum 2 yaş 4 aylık Cişini söylüyor fakat 2 haftadır kakasını söylemiyor, kafayı yemek üzereyim heryerden kakasını temizliyorum ben nasıl bunu basa cıkıcam artık deliriyorum resmen oturup ağlıyorum.. 😭😭
Gozde25 Melekannem bazı bebekler kakasından korkuyor canım kızımı alıştırırken bende yaşadım çişini söylerdi kakasını altına kaçırırdı çünkü zor yapardı tuvalette o kadar uzun süre beklemezdi görünce korkar ağlardı ama 3 gün sürdü 3 gün sonunda hadi kızım kakanı yap byby diyelim diye diye kapıyı kapatıp tubalette uzun süre vakit geçirmesini sağladım zamanla alıştı o da
ftmaozdmr beterin beteri var bazı insanlar bebeğim olsun da herşeyine razıyım diyor bazıları basit şeylere deliriyor düzelir zamanla hep öyle olacak deil bebek büyütmesi sabırla güzel sevgi ile🌸
Melekannem ftmaozdmr tabiki çok şükür var, Allah acısını göstermesin fakat böyle 2 haftadır kakasını yapıp onu heryere elleriyle sürünce 2 saniye içinde cıkarmaya çalısıp insanın sinirleri yıpranıyor sanırım 🤕
Melekannem Gozde25 sanırım korkuyor ama 2 hafta oldu yani kakasını altına yapıyor onuda cıkarmaya calısıyor heryer batıyor nasıl yol izlicem bilmiyorum inanın ki 🙄 bende diyorum hadi oglum su ile oynayalım güle güle yapalım bak sen dök suyu felan diye ama yok tuballeten cıkınca yapıyor tuvalette asla yapmıyor
Gozde25 Melekannem normal tuvalete mi deniyorsun eğer öleyse ondan da olabilir cnm çünkü kızımda normale idrarını yapıyor ama lazımlık olmayınca kakasını yapmıyor