İyi akşamlar hanımlar beş aya tayinciyiz şuan kibristayiz eşyalarım midyatta ve misafir takimlarim günlük yemek takimlarim.kahvalti takimlarim herseyim orda bu eşyalarım nakliyeyle anlaşmalı taşınacak siz zarar ziyan gordunuzmu eşyalarıniz kırıldım takimlarimi üç kere bile kullanamadim ben nelere dikkat etmeliyim eşim onları kendi arabayla mi taşısa ayrıca getirse tayin olacagimkz yere lütfen akıl verin hayatımda ilk defa tasinacagjm çok stresliyim bide doğuda önereceğiniz nakliye firması varmi