İyi akşamlar güzel anneler.sağ göğsümden 1haftayı geçkindir düzgün süt gelmiyordu bebeğimi hep tek göğüsle doyururdum son zamanlarda iki memeyle doyuruyorum .bugğn farkettim ki sağ göğsümde yumurta gibi sertlik var .korktum moralim bozuldu acaba mastit böyle birşey mi ?bu durumu yaşamış olanlar nasıl aştınız ?