Be1 eilik benim kız bir tık düzeldi atak haftası bitince. Arada geceleri gene uyanıyor ama baya düzene girdi. İnşallah bebişinde düzelir🌸🤗
Be1 eilik Gündüz uykularını baya düzenledim artık hemen hemen aynı saatlerde yada yakın saatlerde uyuyor bence onun etkisi oldu. Gündüz uykularınız nasıl
Be1 miray1453 Ben gündüz uykularını düzene soktum gene bir tık düzeldi zaten gece illa mamaya kalkıyor. 🙄